شرکت رنگسازی نیپون اولین تولید کننده رنگ ضد ویروس کرونا در ایران

 

رنگ نیپون بزرگترین تولید کننده رنگ در آسیا از رنگ ضد ویروس رونمایی کرد.رنگ ویروس گارد دارای یک ویژگی جدید می باشد که در آزمایشگاه تا 99/99% در از بین بردن ویروس کرونا سندرم حاد تنفسی ۲(SARS-CoV-2) موثر می‌باشد.1

مدیر عامل شرکت رنگ نیپون ایران اظهار داشت “رنگ ویروس گارد نمایانگر تلاشهای مستمر ما در بهبود سلامتی وبهداشت کلی مصرف کنندگان محصولات ما در ایران است. ما همواره با معرفی رنگ های دوست دار محیط زیست ، بدون بو و بدون مواد آلی فرار ، سلامتی مصرف کنندگان را در اولویت قرار داده ایم و پیوسته راه حل های نوآورانه مختلفی را ارائه داده ایم.

 

ارائه این نوآوری در پوشش های جدید و بهبود یافته برای هموطنان ما بسیار حیاتی است ، زیرا ما همچنان با شرایط عادی جدید سازگار می شویم و اقدامات احتیاطی را در خانه ها ، محیط کار و دفاتر خود انجام می دهیم تا از سلامتی خود و افراد خانواده اطمینان حاصل نماییم.”

 

رنگ ویروس گارد نیپون، در اوایل سال ۲۰۲۱ توسط یک گروه آزمایشگاه تحلیلی در برابر ویروس کرونای انسانی، سویه 229E (ATCC VR-740) مورد آزمایش قرار گرفت. در صورت تماس ویروس با فیلم رنگ ویروس گارد، ۹۹.۹۹٪ کاهش در تراکم ویروسی مشاهده گردید ویروس کرونای انسانی، سویه 229E، اولین سویه ویروس کرونای شناسایی شده است که به علائم سرماخوردگی و عفونت های دستگاه تنفسی مرتبط است.

اکنون این آزمایش بر روی SARS-CoV-2  ایزوله شده (GenBank MT955161.1)، کروناویروسی که در حال حاضر باعث بروز همه گیری کووید-19 شده است، انجام شده و نتایج نشان می دهد در صورت تماس ویروس با فیلم رنگ ویروس گارد، طی زمان 6 ساعت، ۹۹.۹۹٪ کاهش در تراکم ویروسی مشاهده می شود.

رنگ ویروس گارد نیپون باعث می‌شود درصورت تماس با فیلم رنگ علاوه بر کاهش تراکم ویروس کرونا SARS-CoV-2 ، در کاهش رشد ویروس ها و باکتری هایی مانند، ویروس کرونا سویه 229E، بیماری دست ، پا و دهان (HFMD)، آنفلوانزای A (H1N1)، اشریشیا کلی (E.coli) و استافیلوکوکوس اورئوس (S.aureus) نیز موثر باشد.

 

با توجه به بیماری همه گیر کنونی ، سازمان بهداشت جهانی (‘WHO’) افراد را به انجام عادت های بهداشتی مناسب حتی در خانه تشویق می کند ، که شامل تمیز کردن و ضد عفونی سطوح و اشیایی که دائما در معرض تماس است.

دیوارها یکی از بزرگترین مناطق سطحی در خانه هستند ، که خطر تماس هوایی باکتریها و ویروسها برای تجمع سطح را افزایش می دهد و در نتیجه منجر به گسترش در تمام مناطق دیگر در خانه می شود. بنابراین خطر شیوع به افرادی که در تماس با سطوح آلوده هستند را افزایش می دهد.

 

رنگ ویروس گارد نیپون برای بزرگسالان، کودکان و حتی حیوانات بی خطر است، این رنگ با رویکرد سه مرحله ای از شیوع ویروس ها و باکتری ها جلوگیری می کند:

  • غیرفعال کردن عملکرد ویروس ها و باکتری ها
  • کاهش توانایی آن در تکثیر و تولید مثل
  • مهار رشد آن که در نهایت باعث مرگ باکتری ها و ویروس ها می شود.

 

از بین برنده ویروس SARS-CoV-2 رنگ ویروس گارد نیپون شامل ویژگی های زیر است که آن را برای هر فضای داخلی ایده‌آل می نماید:

  • ضد دیگر ویروس های کرونای انسانی
  • آنتی باکتریال
  • ترکیب آلی فرار بسیار کم (VOC)
  • قابلیت شستشوی عالی
  • مقاومت در برابر سایش
  • مقاومت در برابر کپک و قارچ
  • رنگ ماندگار
  • نگهداری آسان و بدون دردسر

——————————————————————————————————————————————————————————————————————

مرحله 1: غیرفعال کردن

با از بین بردن غشای سلول ویروس و باکتری، آن ها را غیر فعال می‌کند.

مرحله 2: جلوگیری از تولید مثل 

مانع از تکثیر و تولید مثل ویروس و باکتری می‌گردد

مرحله 3: ممانعت از رشد

با کاهش سرعت متابولیسم در نهایت با عث مرگ باکتری ها و ویروس ها می شود.

 

اثرات همه گیری کووید در طولانی مدت خواهد بود. در نتیجه همانطور که ما به زندگی روزمره خود ادامه می‌دهیم، چه در محل کار و چه در خانه، آمادگی داشتن و اجرای اقدامات اساسی برای جلوگیری از شیوع بیماری های عفونی بسیار مهم است. علاوه بر تلاش برای فاصله ی اجتماعی، شستن مرتب دست ها، ماسک زدن و ضد عفونی کردن “نقاط حساس (Hotspots)” یا “نقاط لمس زیاد (High touch points)”، از اقدامات پیشگیرانه اساسی است. “نقاط حساس” به مناطقی گفته می شود که خطر حضور عوامل عفونی از جمله ویروس ها و باکتری ها در آنجا بیشتر است. نمونه هایی از “نقاط حساس” دستگیره درها، رومیزی ها و حتی دیوارها هستند که بزرگترین سطح در خانه و محل کار شما هستند. از آنجا که ما به طور مکرر با این “نقاط حساس” در تماس هستیم، تمیز نگه داشتن این مناطق در کنار استفاده از تهویه مناسب و بالا بردن سطح بهداشت در داخل خانه از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد.

 

شرکت رنگ نیپون ایران به عنوان پیشرو صنعت رنگ در بازار در تمامی راه‌حل‌های پوششی، در نوآوری پیشتاز بوده وهمواره  متعهدانه به دنبال فرصت ها، فناوریهای جدید و راه حل های موثر برای مصرف کنندگان می باشد. با بهره‌گیری از خاصیت ضد ویروسی و ضد باکتریایی ، هدف شرکت رنگ نیپون ایجاد و اطمینان از ایمن بودن و مساعد بودن خانه ها، محیط های کاری و اماکن عمومی به ویژه در زمان  همه‌گیری بیماری کووید-19، در کنار سایر اقدامات پیشگیرانه است.

 هم اکنون می توانید جهت ثبت سفارش رنگ ویروس گارد نیپون با بخش فروش شرکت رنگ نیپون تماس حاصل فرمایید.