دستگاه ترکیب رنگ کامپیوتری

دستگاه ترکیب رنگ کامپیوتری به عنوان پیشرفته‌ترین دستگاه‌هایی است که برای کار نقاشی از آن استفاده می‌کنند. این دستگاه برای ترکیب رنگ با دقت بالا اهمیت دارد. مزایای بسیار زیاد و پیشرفته این دستگاه باعث شده تا سطح فروش بالایی داشته باشد. اکنون به منظور آشنایی بیشتر با این دستگاه پیشرفته با سایت نیپون همراه شوید.

دستگاه ترکیب رنگ کامپیوتری          

نقاشی ساختمان یکی از شغل‌های محبوب و پردرآمد است. برخلاف گذشته امروزه نقاشان مهارت بسیار زیادی برای نقاشی حرفه‌ای‌تر و زیبایی‌تر دارند. همچنین با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از ابزار و تجهیزات مورد استفاده نقاشان پیشرفته‌تر و با قابلیت بهتری است. دستگاه ترکیب رنگ کامپیوتری یکی از دستگاه‌های جدید و پرکاربرد برای نقاشی می باشد. در گذشته ترکیب رنگ به صورت دستی و توسط نقاشان انجام می‌شد و طی چندین مرحله صورت می‌گرفت. قطعاً که این کار نیاز به هزینه و زمان بسیار زیادی داشت. امروزه با به کارگیری دستگاه ترکیب رنگ کامپیوتری دیگر دغدغه کیفیت ترکیب رنگ، سرعت و حتی هدر رفتن رنگ را ندارید. اگرچه در گذشته به دلیل کم یا زیاد بودن برخی از رنگ‌ها ممکن بود روی قسمت‌های مختلف دیوار رنگ‌ها به صورت کمرنگ یا پررنگ‌تر نقاشی می شد. اما با توجه به قابلیت‌های این دستگاه امروزه دیگر خبری از چنین خطاها و اشتباهاتی نیست.

دستگاه ترکیب رنگ کامپیوتری

مزایای دستگاه ترکیب رنگ کامپیوتری

دستگاه ترکیب رنگ کامپیوتری از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های نسل جدید در صنعت نقاشی ساختمان است. با توجه به طراحی خاص و قدرت تکنولوژی این دستگاه هیچ خطایی در ترکیب رنگ به وجود نمی‌آید. البته برای ترکیب رنگ نیاز به این دستگاه میکسر، خمیر، رنگ و بیس سفید است. در این دستگاه کدهای خاصی وجود دارد. این کدهای رنگ که برای هر رنگ نیز متفاوت است، در سیستم یا کامپیوتر دستگاه با مقدار دقیق به همراه خمیر مصرفی ذخیره شده اند. بدون هیچ اختلافی از نظر نتیجه رنگ می‌توانید بارها و بارها از این کدهای رنگ را در دستگاه ترکیب رنگ استفاده کنید. این دستگاه دارای مزایای بسیار زیادی است.

  • استفاده از دستگاه ترکیب رنگ کامپیوتری باعث تسهیل فرایند ترکیب رنگ می‌شود.
  • پروسه ترکیب رنگ در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ترکیب رنگ به صورت دستی صورت می گیرد.
  • هیچگونه هدررفت رنگ با این دستگاه وجود ندارد. در روش دستی به دلیل ترکیب در داخل ظروف مختلف امکان پاشیده شدن آن به اطراف و هدر رفت رنگ وجود داشت.
  • هیچ اختلاف رنگی پس از ترکیب رنگ به صورت مجدد وجود ندارد. بارها و بارها اگر از یک کد خاص رنگی استفاده کنید همان رنگ با همان میزان درخشندگی ترکیب می‌شود. به طور کلی دقت بسیار بالایی دارد.
  • ترکیب رنگ با این دستگاه دارای تنوع رنگی بسیار زیادی است.
  • تکرارپذیری در این دستگاه وجود دارد و بارها و بارها می‌توانید اقدام به استفاده از این دستگاه حتی برای یک کد خاص کنید.

نکات مهم استفاده از دستگاه ترکیب رنگ کامپیوتری

برای نقاشی ساختمان ترکیب چندین رنگ مختلف می‌تواند رنگ را زیباتر کند. اما زیبایی رنگ زمانی بیشتر می‌شود که از دستگاه ترکیب رنگ کامپیوتری با دقت و سرعت بیشتر استفاده کنید. بر اساس طراحی خاصی که این دستگاه دارد، ترکیب رنگ‌ها را به شکل مهندسی و خاصی انجام می‌دهد. اما در رابطه با استفاده از این دستگاه بد نیست با چندین نکته مهم آشنا شوید:

  • این دستگاه مجهز به یک نرم‌افزار بسیار پیشرفته‌ای است. در این نرم‌افزار اطلاعات دقیقی در رابطه با تمامی کد رنگ‌ها تعریف شده‌اند.
  • زمانی که شما یک کد مشخصی را به نرم‌افزار می‌دهید بیس سفید به عنوان مهم‌ترین ماده اولیه است، چرا که دستگاه باید مقدار متناسبی از خمیر رنگ را به بیس سفید تزریق کند.
  • برای هر یک از رنگ‌ها یک کد خاصی در این دستگاه تعریف شده است. اگر به دنبال رنگ خاصی هستید حتماً باید از آن کد مخصوص استفاده کنید.

نتیجه

دستگاه ترکیب رنگ کامپیوتری یک دستگاه کاربردی با ساختاری خاص است. این دستگاه با توجه به تنظیماتی که دارد و کدهای رنگی که به برنامه آن داده شده برای ترکیب رنگ نقاشی ساختمان استفاده می‌شود. دقت و سرعت ترکیب رنگ با استفاده از این دستگاه بیشتر و بالاتر است. اکنون برای خرید بهترین دستگاه‌های ترکیب رنگ و یا کسب اطلاعات مفیدتر در رابطه با آنها می‌توانید با کارشناسان مجموعه نیپون تماس بگیرید.

 

مرتبط:

رنگ نیم پلاستیک

رنگ تمام پلاسیتک