قیمت رنگ نیپون

آیا می‌دانید قیمت رنگ نیپون چقدر است؟ بد نیست بدانید رنگ یکی از تاثیرگذارترین محصولات روی زیبایی نما است، همچنین به عنوان یک لایه مقاوم عمل می‌کند. برای جان بخشیدن به ساختمان و تازه کردن نما یا حتی کف ساختمان رنگ‌های متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر یک از این رنگ‌ها نیز جلوه خاصی دارند. البته بد نیست بدانید رنگ‌های بسیار مختلفی نیز در بازار به فروش می‌رسد. به تناسب شرایط خود باید یک رنگ را با کیفیت و رنگ مناسب انتخاب کنید. اما معتبرترین شرکت تولید کننده رنگ در جهان کدام است؟ یا قیمت رنگ تحت تاثیر چه شرایطی قرار دارد؟

رنگ نیپتون

یکی از رنگ‌های شاخص در بازار رنگ نیپون است. نیپون به عنوان یکی از برندهای بین المللی شناخته شده در زمینه انواع رنگ‌های ساختمانی و صنعتی می‌باشد. این شرکت رنگ‌های آکریلیک، روغنی، پلاستیکی و پرایمر را در تنوع رنگی بسیار مختلفی تولید می‌کند. زیبایی نما، زنده شدن نماهای فرسوده و جان بخشیدن به آن با تنوعی از رنگ‌های مختلف در بازار باعث شد تا شرکت نیپون برای رقابت در بازار وارد عرصه تولید رنگ شود. رنگ‌های صنعتی و ساختمانی با یکدیگر متفاوت هستند. از نظر نوع کاربرد و مشخصات این رنگ‌ها کاملاً با یکدیگر تفاوت دارند. شرکت نیپون نیز این دو دسته رنگ را با کیفیت فوق العاده بالایی تولید می‌کند. رنگسازی نیپون هم اکنون جهت ارائه بهترین رنگ ‌های با کیفیت خود توسط نمایندگی‌های فروش میزبان پاسخدهی به نیاز شما عزیزان است. برای خرید تنها کافیست تا با این نمایندگی معتبر آن در تماس باشید. قیمت رنگ نیپون در مقایسه با دیگر برندها ارزان‌تر است.

انواع رنگ نیپون

اشاره شد که شرکت نیپون یکی از شرکت‌های قدرتمند تولید کننده انواع رنگ ساختمانی و صنعتی است. رنگ‌های تولیدی این مجموعه شامل ۴ دسته‌بندی مختلف هستند که دو نمونه آن شامل:

  • رنگ آکریلیک نسل جدیدی از رنگ‌های تولیدی شرکت نیپون است. قیمت رنگ نیپون آکریلیک با وجود کیفیت بالا مقرون به صرفه است .این رنگ‌های محبوب ساختمانی بر پایه آب تولید می‌شوند. از این رنگ‌ها هم برای رنگ آمیزی دیوار و هم برای رنگ آمیزی سقف می‌توان استفاده نمود. رنگ‌های آکریلیک قدرت چسبندگی بسیار قوی دارند. این رنگ‌ها غیرقابل اشتعال هستند و در برابر آتش سوزی آسیب نمی‌بینند. اگر به دنبال یک رنگ با پوشش بسیار قوی هستید، آکریلیک‌ها را انتخاب کنید. رنگ‌های آکلیک برای تمامی سطوح سیمان، آجر، گچ و حتی سرامیک قابل اجرا هستند.
  • رنگ پرایمر یا رنگ آستر شرکت نیپون جزو دیگر رنگ‌های تولیدی این شرکت به شمار می رود. از این رنگ به عنوان یک نوع پوشش یا آستری برای بهتر شدن کیفیت رنگ اصلی استفاده می‌کنند. رنگ پرایمر شرکت نیپون در برابر زنگ زدگی و رطوبت بیشترین مقاومت را دارد. مقاومت در برابر سطوح شیمیایی و قابل اجرا روی تمامی سطوح از مزایای خاص این رنگ‌ها به شمار می‌رود.

قیمت رنگ  نیپون

یکی از نکات مهم خرید رنگ توجه به قیمت آن است. قیمت رنگ نیپون تحت تاثیر پارامترهای بسیار مختلفی قرار دارد. اما شما می‌دانید این پارامترها چیست؟

انواع رنگ نیپون

  • نوع رنگ تعیین کننده قیمت است. معمولاً رنگ‌ها نیز در ۴ نوع روغنی، پلاستیک، آکریلیک و پرایمری در بازار وجود دارند.
  • برند تعیین کننده قیمت است. معمولا برندهای زیادی در بازار به رقابت با یکدیگر پرداختند. اما شرکت نیپون یا برند نیپون یکی از بی‌رقیب‌ترین برندها به شمار می‌رود.
  • حجم خرید جزو دیگر نکات تاثیرگذار روی قیمت است. شما رنگ‌ها را در سطل های چند لیتری یا کیلویی تهیه می‌کنید؟ یا حجم خرید شما چقدر است؟ حتی در خرید عمده با خرید جزئی قیمت‌ها متفاوت خواهد بود.

 

نتیجه

قیمت این رنگ تحت تاثیر پارامترهای بسیار مختلفی تعیین می‌شود. رنگ به عنوان یکی از تاثیرگذارترین محصولات روی زیبایی نمای داخلی یا خارجی ساختمان است. حتی به عنوان یک پوشش برای مقاوم سازی در برابر شرایط محیطی مختلف از آن استفاده می‌کنند. رنگ‌های بسیار متنوع در صنعت ساختمان به کار گرفته می‌شود. هر یک از این رنگ‌ها دارای ترکیباتی هستند. حتی ویژگی‌های رنگ‌ها نیز باعث محبوبیت آنها شده است. تمامی این مشخصات و حتی قابلیت‌های رنگ روی قیمت آن تاثیر دارد. ابتدا باید بدانید چه نوع رنگی را برای چه مکانی لازم دارید. قطعاً که رنگ‌ها در دسته‌بندی‌های مختلف از نظر مشخصات مختلف خود هستند. شرکت نیپون یکی از شرکت‌های قدرتمند تولید کننده رنگ در جهان است. این شرکت بی‌رقیب رنگ‌های خود را با قیمت بسیار مقرون به صرفه روانه بازار می‌کند. هم اکنون جهت خرید بهترین رنگ‌های این شرکت معتبر با قیمت ارزان تماس بگیرید.